They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

Pogoji poslovanja

KAKO KUPOVATI

V podjetju SIMALI d.o.o. se trudimo, da je nakup zelo enostaven. Zato smo Vam pripravili spletni kontaktni obrazec, preko katerega lahko oddate naročilo ali se zgolj informirate o določenem izdelku. Prav tako je zadeva možna tako, da enostavno kliknete na prodajni paket, ki vas zanima ter oddate naročilo ali povpraševanje za določen paket.
Naročila oziroma informacije so Vam prav tako na voljo preko telefonske številke +386 (0)41 767 839 na katero Vam bomo poizkušali podati vse informacije ali če boste že odločeni glede nakupa, sprejeli naročilo.

Ni pomembno kako oddate naročilo (spletni kontaktni obrazec, elektronski naslov ali kontaktna telefonska številka), cene paketov so iste in niso odvisne od drugih dejavnikov. Z naročilom preko spleta nimate posebnih stroškov z naročilom.

Ko bo naročilo/povpraševanje sprejeto, Vam bomo v najkrajšem možnem času nanj odgovorili. Če ste oddali naročilo Vam bomo sporočili, da je bilo le to sprejeto in Vas obvestili o datumu oziroma dnevu odpreme pošiljke. V primeru, da se zgodi da katera od komponent ni na zalogi, Vas bomo o tem prav tako obvestili. Kupec lahko prekliče naročilo vse dokler ne dobi potrditvenega sporočila o oddaji pošiljke Pošti Slovenije.

Cene navedene na spletni strani www.popcornhour.me veljajo do preklica oziroma spremembe, katera bo objavljena na posameznem prodajnem paketu.


VAROVANJE PODATKOV

SIMALI, POSLOVNE STORITVE d.o.o. (v nadaljevanju SIMALI d.o.o.) je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov oziroma kupcev.

Za potrebe poslovanja www.popcornhour.si zbira naslednje uporabnikove podatke (za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo):
• ime in priimek,
• naslov in kraj bivanja,
• naslov elektronske pošte,
• kontaktna telefonska številka

SIMALI d.o.o. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Morebitno razkritje uporabnikovih podatkov:
Podatke, ki jih vnesete na spletni strani www.popcornhour.me ali posredujete po telefonu ter elektronski pošti bomo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov družbe SIMALI d.o.o..

Pogodba oziroma račun bo shranjena na sedežu podjetja SIMALI d.o.o., Partizanska cesta 5, 2000 Maribor. Kupec prav tako dobi svojo kopijo računa. V primeru, da kupec izgubi račun (ki je hkrati garancija) lahko pridobi kopijo le tega na navedenem sedežu podjetja.


VRAČILO BLAGA IN GARANCIJA

VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) (člen 43.č) ima kupec pravico brez razloga vrniti kupljeno blago po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta). Zadošča, da nas najkasneje v 14 dneh od prejema pošiljke obvestite o odstopu od pogodbe pisno po pošti (na naš naslov Partizanska cesta 5, 2000 Maribor) ali preko elektronskega naslova info@simali.si, blago pa nam lahko vrnete v nadaljnjih 30 dneh.

Blago je potrebno vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl varnostni pečat ali da je kakorkoli vidna uporaba. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: SIMALI d.o.o., Partizanska cesta 5, 2000 Maribor. Potrebno je oddati pošiljko priporočeno ali preko dostavne službe, ki omogoča sledenje paketov (številka paketa). Morebitne stroške vračila krije kupec. Morebitnih pošiljk z odkupnino NE SPREJEMAMO! Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo vrnemo na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

GARANCIJA

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu, njegovem pooblaščenem servisu ali pri nas na SIMALI d.o.o. (torej prodajalcu). Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji proizvajalca.

Prosimo da pri uveljavljanju pravic garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, programsko opremo katero ni izdal proizvajalec in podobno.

Garancija ni veljavna v primerih:
•če je poškodovana zaščitna nalepka
•okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....)
•če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega oziroma proizvajalčevega pisnega dovoljenja
•pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
•pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.


NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA

NAČIN PLAČILA

- predračun
- po povzetju (gotovina)

DOSTAVA BLAGA

- osebni prevzem
- preko dostavne službe (Pošta Slovenije)

Naročila sprejemamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu (če slučajno temu ni tako bo kupec o tem pravočasno obveščen). Naročila so načeloma realizirana še isti dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca oziroma se realizira čimprej je možno o čemer bo kupec tudi obveščen.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku (med kupcem in prodajalcem).
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.

STROŠEK DOSTAVE in PAKIRANJA (enoten za celo Slovenijo)

Mega paketi (več PopcornHour paketov skupaj)
- 10€ za plačilo po povzetju
- 9€ za plačilo po predračunu

Veliki paketi (PopcornHour paketi posamezno)
- 6,5€ za plačilo po povzetju
- 5,5€ za plačilo po predračunu

(Cene stroškov dostave in pakiranja že vključujejo 22% DDV)

OPROŠČENI PLAČILU DDV

Pri izvozu blaga iz Skupnosti so oproščeni plačila DDV-ja v skladu s I. odstavkom točke (a) 52. člena ZDDV !

VRAČILO POŠILJKE, KI BI BILA MOREBITI POŠKODOVANA

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije in pri podjetju SIMALI d.o.o.. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.